نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2539
-
الف
+

«محمد کاسبی»: تاسف میخورم از اینکه در کارهای جدید حضور ندارم/در هر سریالی بازی نمی کنم !

«محمد کاسبی» در یک مصاحبه درخصوص حضور کمرنگ خود در صحنه بازیگری سینما ، تلویزیون و تیاتر گفت .

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمد کاسبی» بازیگر ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را هم اکنون در سریال «خوش غیرت» شاهد هستند ، به تازگی در یک مصاحبه درخصوص حضور کمرنگ خود در صحنه بازیگری سینما ، تلویزیون و تیاتر سخن گفت .

«محمد کاسبی» با بیان این که همیشه در سینما و تلویزیون گزیده‌کار بوده‌ ، درباره کم‌کاری دو سال اخیر خود در سینما و تلویزیون گفت: تقریبا دو سالی می‌شود که کار جدیدی انجام نداده‌ام ، پیش از این چهار سال هم بوده که کار نکرده باشم و به این روند عادت دارم. چند پیشنهاد هم داشتم که کارهای خوبی نبودند و آن ها را نپذیرفتم. 

آقای کاسبی با اشاره به سابقه حضور خود در سینما، تلویزیون و تیاتر ادامه داد: اگر بخواهم از زمانی که تیاتر کار می‌کردم حساب کنم، حدود ۵۵ سال است که کار بازیگری انجام می‌دهم.

بازیگر سریال سه در چهار از حساسیتش نسبت به کیفیت فلمنامه ها گفت: متن باید قابل قبول باشد، حتی حاضرم دستمزد نگیرم اما در کاری حضور داشته باشم که متن خوبی داشته باشد. 

وی ادامه داد: اکنون تأسفم این است که در آستانه ۷۰ سالگی هستم و در این دوران نتوانستم در کارهای جدید حضور داشته باشم.

کاسبی همچنین درباره سریال «سه در چهار» که یک دهه پیش از تلویزیون نشر شد، گفت: هیچ یک از عوامل این سریال تصور نمی‌کردند این مجموعه با چنین بازخوردی از سوی مردم مواجه شود .

«محمد کاسبی» ۴ جوزا(خرداد) ۱۳۳۰ خورشیدی در تهران متولد شد .

وی از سیزده سالگی با فعالیت در یک گروه تیاتر کار نیمه حرفوی خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ خورشیدی همکاری و بازیگری در تیاتر تهران را آغاز نمود.

او در کانکور سال ۱۳۵۰ خورشیدی شرکت کرد و در رشته طبابت قبول شد اما به خاطر علاقه به تحصیل در رشته تیاتر از این رشته صرف نظر کرد.

کاسبی در زمان دانشجویی به عرصه دوبلوری وارد شد و در این مدت در تیاترهای زیادی ایفای نقش کرد، وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان مسئول واحد نمایش رادیو شد و همزمان گوینده رادیو هم بود .

«محمد کاسبی» در سال 1361 خورشیدی وقتی 31 ساله بود رادیو و تمام مسئولیت هایش را رها کرد و بصورت جدی وارد عرصه بازیگری شد، فلم «توبه نسوخ» اولین تجربه او در این سال بود.

گفتنی است که سریال های «سه در چهار» و «خوش رکاب» از جمله سریال هایی بوده که با بازی آقای کاسبی از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 به نشر رسیده است .

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر